Opis forum
sprzet noszony 'na codzien'
- Dobre Uzi
Obrażenia: 2 - 23
Cechy: ilość ataków na rundę: 5
Wymagania: POZIOM: 18, ZWINNOŚĆ: 24, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 24
- Dobry Desert Eagle
Obrażenia: 18 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 20, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 27
Marynarka Kobry
Obrona: 4
Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ +5, obrażenia wszystkich broni +5, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 8
- Czapka Pasterza
Obrona: -3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 2
Coś na głowę:
- Dobra Opaska
Obrona: 3
Cechy: WYGLĄD +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 18
- Dobra Magnetyczna Czapka
Obrona: 2
Cechy: INTELIGENCJA +3, WIEDZA -4
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 17
Coś na klatkę:
- Dobry Gorset
Obrona: 5
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +6
Wymagania: POZIOM: 35
Coś na pupę:
- SpódnicaObrona: 4
Cechy: WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ -2, SZCZĘŚCIE +2
Wymagania: POZIOM: 37
- Dobra Spódnica
Obrona: 6
Cechy: WYGLĄD +5, ZWINNOŚĆ -2, SZCZĘŚCIE +3
Wymagania: POZIOM: 45
- Dobre Szorty
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 27
Coś do rączek:
- Pałka Męstwa
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +6, ZWINNOŚĆ +7
Wymagania: POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 15, CHARYZMA: 15
- Dobry Rapier Zdobywcy
Obrażenia: 11 - 15
Cechy: Trafienie +15, WPŁYWY +5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 23, ZWINNOŚĆ: 23, SIŁA: 8
- Dobry Ostry Nóż Zdobywcy
Obrażenia: 11 - 12
Cechy: Trafienie +8, obrażenia broni +3, WPŁYWY +5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 11
Dobra Mistyczna Pałka
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: Trafienie +6, INTELIGENCJA +3, obrażenia wszystkich broni +8
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 3, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 5
- Dobry Lekki Sztylet
Obrażenia: 11 - 12
Cechy: Trafienie +12, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 10
- Dobry Zębaty Kastet
Obrażenia: 15 - 17
Cechy: Trafienie -4, ilość ataków na rundę: 3, obrażenia broni +12
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 5
- Dobre Pilum
Obrażenia: 68 - 90
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 50, WIEDZA: 53
- Dobry Miecz dwuręczny
Obrażenia: 45 - 60
Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +20 %
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 30, ZWINNOŚĆ: 18
- Sztylet Przodków
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 18
- Rapier Kontuzji
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +10, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 20, ZWINNOŚĆ: 16, SIŁA: 7
- Lekki Rapier Dowódcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +10, ZWINNOŚĆ +5, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 22, ZWINNOŚĆ: 10
- Dobry Nóż Kontuzji
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: Trafienie +8, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 8
Dobra Ostra Kosa
Obrażenia: 56 - 101
Cechy: Trafienie -8, szansa trafienia krytycznego +21 %, obrażenia broni +11
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 42
Cena sprzedaży: 27 000 PLN
Biżuteria:
- Dobry Złoty Naszyjnik
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY -1, WYGLĄD +20
Wymagania: POZIOM: 34, WYGLĄD: 8
- Hipnotyczna Bransoleta
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, PKT KRWI -10 %, SZCZĘŚCIE +5
Wymagania: POZIOM: 51
- Rubinowy Pierścień Lewitacji
Cechy: WYGLĄD +5, CHARYZMA +3, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 22, WYGLĄD: 22
Cena sprzedaży: 7 750 PLN
- Dobra Bransoleta
Cechy: CHARYZMA +5, WPŁYWY -2
Wymagania: POZIOM: 26
Cena sprzedaży: 5 250 PLN
Mściwy Pierścień
Cechy: WYGLĄD -1, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 14, WYGLĄD: 7
Cena sprzedaży: 2 750 PLN
Ostatnio edytowany przez Selena (2008-04-23 12:56:06)
Offline